Wednesday, October 08, 2008

TESTIMONI LIFE-GENE (Cryptomonadales)

En SOBELY BIN A.RAHMAN (54 tahun)
Teluk Pasu, Kuala Terengganu
-Saya mengidap penyakit kencing manis tahap dua (2) selama 10 tahun (di suntik insulin). Setelah mencuba produk Lifegene 10 biji pagi 10 biji malam selama 6 bulan berturut-turut. Syukur Alhamdulillah, kini saya bebas dari penyakit kencing manis iaitu antara 5mmol-9mmol sahaja..


Pn HAIZAM BT SALLEH (58 tahun)
Kg Wakaf Tengah, Kuala Terengganu
- Pada tahun 1993 saya disahkan mengidap penyakit Kanser OVARI. Setelah hampir 5 tahun kanser ovari saya semakin kronik sehingga tahap 3. Pelbagai ubat telah saya cuba dalam masa 15 tahun. Pada suatu hari, seorang kenalan mengesyorkan saya mencuba produk Lifegene. Setelah makan produk ini selama 3 bulan, iaitu 10 biji pagi dan 10 biji malam. Alhamdulillah penyakit kanser ovari saya semakin pulih pada bulan pertama dan pada bulan ketiga penyakit ini telah tiada lagi.


Hj WAN AHMAD MAHKOTAR (62 tahun)
Kg Pandan 1, Kuantan
- Saya pengidap kencing manis yang mana jari kaki saya mulai buruk setelah luka dan apabila ke hospital, doktor beritahu 3 jari kaki saya terpaksa di potong bagi mengawal penyakit ini. Pada keesokkannya, anak saya beritahu kenalannya mengesyorkan ubat Lifegene bagi usaha yang terakhir sebelum ke hospital untuk di potong. Syukur Alhamduilillah, untuk tempoh 3 hari sahaja luka saya semakin baik. yang mana saya makan dan taburkan produk Lifegene keatas tempat luka. 2 minggu kemudian saya ke hospital bagi membuat pemeriksaan dan doktor beritahu sel-sel di jari kaki kembali hidup. Kini saya teruskan mengambil produk Lifegene ini.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home